Рекламации

Всеки клиент закупил продукт от Електронния Магазин има право до 14 дни след закупуването му да го върне обратно, без да посочва причина за това и без да дължи неустойка или обезщетение.
За да бъде върната дадена стока, клиентът трябва предварително да заяви желанието си писмено на e-mail: info@strida.bg, като посочи номера на фактурата за покупка, трите имена, телефон за връзка и банкова сметка, на която да бъде възстановена заплатената от него сума за стоката. Заплатената сума се изплаща на клиента в 30 дневен срок.
Стоката трябва да е в добър търговски вид, оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи.
Клиентът заплаща всички разходи, свързани с транспортирането на съответния артикул до адрес: 1729 София, Младост 1А, бл.550.
Софтматик ЕООД си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума, в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.